Szolgáltatások
Pszichológiai tanácsadás
A pszichológus a szülővel történő első beszélgetést követően elvégzi a
gyermek pszichológiai vizsgálatát, majd tanácsadással segíti a szülőt a
gyermeknevelésben, a gyermeket problémái megoldásában. Amennyiben
szükséges, rövid terápiás munkát végez a gyermekkel.
Igénybevétele előzetes időpont egyeztetés alapján telefonon vagy személyesen történik.
A foglalkozások szerdai napokon 8.00 - 18.00 óra
Kinigopulos Márta
Jogi tanácsadás
A járás területén élők számára jogász
munkatársunk ingyenes jogi tanácsadást nyújt, elsősorban válás,
gyermekelhelyezés, gyermektartási, illetve egyéb gyermekekkel
kapcsolatos vitás ügyekben és bármely jogi kérdésben. (Helyszíne a Gyermekjóléti Központ.)
Az igénybevétel előzetes időpont egyeztetés alapján, telefonon vagy személyesen történik.
Az ügyfélfogadás keddi napokon 12.00 - 13.00 óra
dr. Kecskés Patrícia
Készenléti ügyelet
A készenléti szolgálat célja a gyermekjóléti Központ nyitvatartási idején túl felmerülő krízishelyzetekben történő azonnali segítség, tanácsadás nyújtása.
A készenléti szolgálat az intézmény zárásának időpontjától a következő munkanap nyitási időpontjáig tart, azaz:
munkaszüneti napokon: az azt megelőző munkanap végétől a következő munkanap reggel 7.30-ig.
+ 36 70 1 980 999
Kapcsolattartási ügyelet
A Kapcsolattartási Ügyelet célja lehetőséget biztosítani a gyermek, valamint a különélő, kapcsolattartásra jogosult szülő (nagyszülő, stb.) számára arra, hogy semleges helyszínen, nyugodt, biztonságos körülmények között találkozhassanak egymással.
Kedd: 9.00-12.00;
csütörtök: 13.00-16.00;
szombat: 9.00-12.00
Iskolai szociális segítés
Az iskolai/óvodai szociális munkát végző tanácsadók 3-18 éves gyerekek képességeinek, lehetőségeinek kibontakozását, veszélyeztetettségének megelőzését segítik a szociális munka eszközeivel.
Gyermekeknek, szülőknek, és pedagógusoknak nyújtanak egyéni, csoportos és közösségeiket támogató segítséget.
Szarvasné Tompa Zsuzsanna - Mélykút, Borota, Rém, Kéleshalom
Búzás Petra - Jánoshalma
Mediáció
A mediáció konfliktuskezelő és vitarendező folyamat, melynek során egy
független harmadik személy, a mediátor segíti hozzá a
konfliktushelyzetben lévő feleket egy kölcsönösen elfogadható egyezség
eléréséhez.
A mediáció = közvetítés lehetséges megoldási mód akkor, ha az érintettek, bár akarnak, de egymás közt közvetlenül már nem tudnak megegyezni. Ezért van szükség mediátorra, aki a megszakadt kommunikációt helyreállítja.